Businessclub-lid in the spotlight: Fitstudio Sayan

29 januari 2024 16:00

In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Fitstudio Sayan

Sayan Bervoets is vanuit zijn Fitstudio Sayan aangesloten bij de Businessclub van voetbalvereniging Oudehaske. Voor velen van jullie is Sayan inmiddels een bekendheid in ons dorp Oudehaske en omstreken, mede doordat hij vele jaren als voetballer actief is geweest bij onze club. Voor hem was het daarom ook niet meer dan logisch om zich aan te sluiten bij deze gevarieerde club ondernemers toen hij daarvoor benaderd werd.Na een paar jaar in een grote sportschool gewerkt te hebben en diverse cursussen gevolgd te hebben, was Sayan toe aan iets nieuws. Een kleinschalige studio waar hij iedereen kent en weet wat iedere persoon nodig heeft. "Wat mij betreft is dat tot nu toe zeer geslaagd en succesvol" concludeert Sayan. Inmiddels heel wat trainingen verder is de studio gegroeid tot wat het nu is.

Een belangrijk onderdeel van dit succes is de sportwagen. Met deze sportwagen - een mobiele sportschool - zijn de mogelijkheden grenzeloos. Je kan daarmee overal trainen, zelfs in je eigen straat of achtertuin. In mijn sportwagen is alles opgeborgen wat nodig is voor een uitdagende en afwisselende training: airbike, roeitrainer, battle rope, opdrukbank, squatrekken, dumbells en een grote hoeveelheid aan gewichten. Middels de laadklep zijn alle apparatuur gemakkelijk op te zetten op een plek naar jouw keuze. Dus sporten in het bos, in je eigen achtertuin, op het strand of op het parkeerterrein bij je werkgever. De combinate van binnen en buiten trekt vele enthousiasme uit het dorp zelf, maar ook uit de omliggende dorpen. Ook is het bij Fitstudio Sayan mogelijk om te kiezen voor personal training of groepslessen. Bij deze personal trainingen krijg je net wat meer persoonlijke aandacht voor bijvoorbeeld je techniek. Hierdoor kan je net even sneller stappen zetten.Tijdens de komende bedrijfsbezoeken is het de beurt aan Sayan om zijn onderneming te tonen aan de overige leden van de Businessclub. "We verzamelen mij in de Fitstudio. Voor mij is het erg leuk om de leden mijn onderneming te tonen. Het zou ook erg leuk zijn als er weer een aantal nieuwe leden of geinteresseerden mee Gaan met de activiteit. Hopelijk kunnen we de club dan nog iets uitbreiden" aldus de jonge ondernemer.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt in Fitstudio Sayan of in de Sportwagen? Neem gerust een kijkje op de website: https://www.fitstudiosayan.nl/

Bedankt Sayan voor je deelname aan onze Businessclub!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorige Sponsoren in the Spotlight
European Airfilter Group B.V.
Recreatiepark de Uilenburg
Aannemersbedrijf Blesbouw