Businessclub-lid in the spotlight: Bilijam Assurantiën

7 december 2023 16:00

In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Bilijam Assurantiën

Sinds 1982 is Gerard al lid van VV Oudehaske. Gerard heeft in ieder senioren team gespeeld en is met elk team kampioen geworden. Als leider van O17 en O19 werd in 2019 naast het kampioenschap ook de KNVB-regiobeker gewonnen. Ook beide zonen Abe Bilijam en Jelte Bilijam zijn lid geworden sinds hun zesde. Momenteel maakt Jelte deel uit van de A-selectie. Gerard is naast trainer van het 3e en 4e ook scheidsrechter bij onze mooie vereniging.

Gerard en Nieske: “Na jarenlange sponsoring van VV Oudehaske was de stap voor ons niet groot om toe te treden tot de Businessclub. Hierbij is het enthousiasme van het grote aantal deelnemers bijzonder en staat voor ons gezelligheid voorop. Het is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten of bestaande relaties beter te leren kennen.”

Het team van Bilijam Assurantiën bestaat uit vijf personen en geeft al ruim 35 jaar financieel advies aan particulieren en ondernemers. Wij bemiddelen bij schade, levenverzekeringen en hypotheken. Daarbij staat het belang en totale ontzorging van onze relaties voorop.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt in Bilijam Assurantiën? Neem gerust een kijkje op de website: https://bilijam.nl/

Bedankt Gerard en Nieske voor de betrokkenheid binnen onze vereniging!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorige Sponsoren in the Spotlight
European Airfilter Group B.V.
Recreatiepark de Uilenburg
Aannemersbedrijf Blesbouw