Informatieboekje Jeugdafdeling

Middels dit boekje geven we nieuwe, maar ook bestaande, leden een beeld van de gang van zaken binnen onze vereniging. Er is allerlei informatie te vinden die voor (nieuwe) leden van belang is. Denk hierbij aan de organisatie, teaminformatie, teamindeling, meisjesvoetbal, wedstrijdinformatie, de rol van ouders, informatievoorziening, huisregels, etc.

Mocht je na het lezen van het informatieboekje nog vragen hebben aan de jeugdcommissie (JC) of heb jij ideeën die je graag met ons wilt delen, schroom niet om met een of meerdere van de JC leden contact op te nemen. Op de website van vv Oudehaske kunt u onder clubinfo de JC leden vinden, maar u kunt ook een mail sturen naar [email protected].

Downloads
Door op de volgende link te klikken, komt u bij de informatiegids 'Informatieboekje Jeugdcommissie' terecht die door de jeugdcommissie is opgesteld: Informatieboekje Jeugdcommissie