Algemeen

Onze club heeft een bloeiende jeugdafdeling. De jeugdzaken binnen onze voetbalvereniging worden behartigd door de jeugdcommissie. De jeugdcommissie laat zich in de uitvoering van de taken en in het realiseren van de doelen bijstaan door o.a. coördinatoren, jeugdtrainers, jeugdkader, overige vrijwilligers.

Ook richt de jeugdcommissie zich op de ontwikkeling van spelers, trainers en begeleiders op technisch, maar ook sociaal gebied. Zo wordt door de trainers sinds kort gebruik gemaakt van de VTON app. Tevens is de jeugdcommissie verantwoordelijk voor de aanstelling van alle jeugdtrainers en –leiders alsmede de indeling van de spelers en speelsters in alle jeugdteams.

Wat doen we?
Doel van de vereniging is om een zo volwaardig mogelijke jeugdafdeling te hebben waar jongens en meisjes die willen voetballen graag onderdeel van zijn. Centraal staan voetbalontwikkeling, ontspanning en plezier, verhouding tussen speler en vereniging en verstandhouding met ouders en/of verzorgers.

Een belangrijke kernwaarde is hierbij de voor alle jeugdleden de (voetbal)ontwikkeling, sportiviteit en plezier in sporten altijd voorop staat.
Contacten met en coördinatie van jeugdtrainers;

•         Contacten met en coördinatie van jeugdtrainers;
  •         Contacten met en coördinatie van jeugdleiders;
  •         In overleg met de technische commissie de opzet van tijden van trainingen bepalen;
  •         Contact met de seniorenafdeling, in verband met overgang junioren naar senioren.