Nieuwsbrief

Sponsoring is essentieel voor het voortbestaan van v.v. Oudehaske en vormt daarom een belangrijk onderdeel van de organisatie van de vereniging. Daarom heeft de sponsorcommissie een nieuwsbrief in het leven geroepen. Door middel van een nieuwsbrief wordt u, als sponsor van v.v. Oudehaske, op de hoogte gebracht en gehouden van wat er speelt op allerlei diverse gebieden binnen onze vereniging.

Dit alles in het kader van het transparante beleid waar we als sponsorcommissie voor staan. U gaat deze nieuwsbrief drie keer per jaar ontvangen.  Bent u net nieuw als sponsor?  Of wilt u de oude nieuwsbrieven nog eens rustig terug lezen? Door op onderstaande links te klikken, komt u bij de reeds verstrekte nieuwsbrieven:

Seizoen 2017-2018

Seizoen 2018-2019