Algemeen

Het doel van de activiteitencommissie is het versterken van de binding met en tussen de leden van onze vereniging. De commissie hoopt op deze manier de betrokkenheid van de leden bij de vereniging te bevorderen en de goede sfeer binnen de verenging te stimuleren.

Wat doen we?
De doelstellingen worden bereikt door het organiseren van diverse activiteiten. Dit kunnen voetbalactiviteiten zijn, maar ook andere niet direct voetbal gerelateerde activiteiten, waarbij de leden met elkaar ongebonden en in ontspannen sfeer samenkomen.

Bij deze activiteiten kunt u denken aan:

•         Nieuwjaarsreceptie;
  •         Jaarlijkse koekactie;
  •         Zaalvoetbaltoernooi;
  •         Klaverjasavond;
  •         Darttoernooi.

Daarnaast staat de activiteitencommissie altijd open voor andere leuke activiteiten en/of ideeën.