Businessclub-lid in the spotlight: Aannemersbedrijf Blesbouw

14 november 2023 14:15

In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Aannemersbedrijf Blesbouw.

Luuk Bles en Diana Bles zijn vanuit Aannemersbedrijf Blesbouw aangesloten bij de Businessclub van voetbalvereniging Oudehaske. Diana heeft, samen met een aantal andere vrijwilligers, de Businessclub in het leven geroepen. Het was voor hen dan ook niet meer dan logisch om zelf ook aangesloten te zijn bij deze gevarieerde club ondernemers.

Luuk & Diana: “We denken dat we een goede relatie hebben met de club. Luuk heeft altijd bij v.v. Oudehaske gevoetbald, zowel bij de jeugd als de senioren én zorgt ervoor dat de sponsorborden worden opgehangen langs het veld. Diana heeft een hele tijd in de sponsorcommissie gezeten en doet zo nu en dan nog kleine dingetjes bij de vereniging. We zijn regelmatig aanwezig bij de wedstrijden van ons 1e elftal en dragen de club een warm hart toe. We hopen dan ook dat er meer ondernemers en/of particulieren zich aan zullen sluiten bij de Businessclub, zodat de club nóg beter gesteund kan worden en we vaker gezellige uitjes zullen hebben.”

Is uw nieuwsgierigheid gewekt in Aannemersbedrijf Blesbouw? Neem gerust een kijkje op de website: https://blesbouw.nl/

Bedankt Luuk en Diana voor jullie betrokkenheid bij en enthousiasme voor onze vereniging!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorige Sponsoren in the Spotlight
European Airfilter Group B.V.
Recreatiepark de Uilenburg