Contact

Foto’s bestellen

Indien je een leuke foto tegen komt welke je graag in een hogere resolutie wilt ontvangen, is dit uiteraard mogelijk. Door een mail te sturen naar de Clubfotograaf kan je de betreffende foto(‘s) kosteloos opvragen. De Clubfotograaf zal vervolgens de opgevraagde foto’s naar je retour sturen.

Een overzicht van de gemaakte foto’s door onze clubfotograaf zijn terug (hier) terug te vinden.

Contact
Mocht je vragen hebben aan de clubfotograaf of heb jij ideeën die je graag wil delen met de clubfotgraaf, schroom niet om contact op te nemen. Ook is het mogelijk om de clubfotograaf te benaderen voor het fotograferen van een eventuele kampioenswedstrijd.  De contactgegevens van de clubfotograaf zijn:

Naam Functie Telefoon
Lianne Hovius Clubfotografe 06 37 35 43 98

Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, is de clubfotograaf telefonisch bereikbaar via bovenstaande telefoonnummer of via zijn eigen
emailadres: [email protected]