Aanmelden lid

Waarom v.v. Oudehaske?
v.v. Oudehaske heeft als voetbalclub veel te bieden. Als actieve club doen we veel voor onze leden. v.v. Oudehaske wil een vereniging zijn met een goede sfeer en groot gevoel voor saamhoringheid, waar leden, supporters, sponsoren en overige betrokkenen graag vertoeven. Op sportief gebied streeft de vereniging om de jeugdteams op een zo hoogmogelijk niveau te laten acteren, waarbij het spelplezier voorop staat. Bij vv Oudehaske bestaat natuurlijk de mogelijkheid om in competitieverband wedstrijden te spelen, maar wij bieden ook de mogelijkheid om alleen te trainen.

v.v. Oudehaske is een vereniging die volledig afhankelijk is van de inzet van vrijwilligers, denk aan: trainers, leiders, leden van het bestuur en de commissies, verzorgers, schoonmakers enzovoort. Verder worden er op meerdere gebieden diverse activiteiten verzorgd, zoals op voetbaltechnisch gebied (materiaal, trainers, begeleidend kader) maar ook het ontwikkelen van activiteiten naast het voetbal (feestavonden, darttoernooien, klaverjassen). Meer informatie over onze club is te lezen in ons informatieblaadje.

Aanmeldprocedure
Lid worden bij vv Oudehaske kan door het aanmeldformulier volledig ingevuld in te leveren bij ons secretariaat. Inleveren kan bij de bar in de kantine, in de bestuurskamer of bij de secretaris (zie bestuur). De trainer en/of leider wordt vervolgens door ons hierover geinformeerd. Alleen dan kan en mag er worden meegetraind en meegespeeld. Wat het kost om bij onze vereniging te spelen is hier te vinden. Al onze teams hebben in principe een kledingsponsor, dus u hoeft alleen de voetbalschoenen te kopen.

Let op: Heb je in de afgelopen twee jaar bij een andere voetbalclub gevoetbald, dan is inschrijving alleen mogelijk middels een zgh. overschrijvingsformulier. Dit formulier is te verkrijgen bij het secretariaat van je oude! vereniging.

Proefperiode pupillen
Voor pupillen (leeftijd 5-8 jaar) is het vaak lastig voor de ouders om te weten of hun kind voetballen echt leuk (gaat) vinden. Om niet direct voor (aanschaf)kosten te staan hebben we standaard de eerste maand een proefperiode ingesteld om uw kind om mee te laten trainen. U en uw kind krijgt dan wel een gevoel of het leuk wordt gevonden. Binnen deze periode is het mogelijk om de aanmelding als lid per direct op te zeggen. Voor deze proefperiode zijn geen contributiekosten verschuldigd. De afspraken hierover zijn als volgt:

1. Aanmelden (incl. proefperiode) geschiedt middels de bovengenoemde aanmeldprocedure.
  2. De trainer wordt over de aanmelding geinformeerd. Alleen dan kan uw kind meetrainen.
  3. De proefperiode gaat, indien geen afmelding is ontvangen, automatisch na een maand over naar spelend lid. Vanaf dat moment wordt contributie gerekend. Dan gelden ook de standaard afmeldafspraken.
  4. Ook voor afmelding tijdens de proefperiode geldt: Afmelden alleen bij ledenadministratie. Niet bij trainer of leider.