Algemeen

Sinds het seizoen ’19-’20 beschikt onze voetbalvereniging weer over een eigen clubfotograaf. Onze clubfotograaf is Dennis de Jong. Dennis is heeft al geruime tijd fotograferen, van met name sportwedstrijden als grote passie. Een ideale combinatie voor onze voetbalvereniging.

Dennis is gedurende de wedstrijddagen veel op ons sportpark Pieter Bultsma te vinden. Hij is natuurlijk herkenbaar aan zijn fotocamera, maar hij draagt ook een Oudehaske jas met “Clubfotograaf” op de achterzijde van deze jas.

Foto’s bestellen
Indien je een leuke foto tegen komt welke je graag in een hogere resolutie wilt ontvangen, is dit uiteraard mogelijk. Door een mail te sturen naar de Clubfotograaf (zie contact) kan je de betreffende foto(‘s) kosteloos opvragen. De Clubfotograaf zal vervolgens de opgevraagde foto’s naar je retour sturen.

Een overzicht van de gemaakte foto’s door onze clubfotograaf zijn terug (hier) terug te vinden.