Vrienden van Oudehaske

Algemeen
Voetbalvereniging Oudehaske maakt al jarenlang gebruik van de welbekende Vrienden van vOudehaske. De Vrienden van vOudehaske bestaat uit enthousiaste leden, donateurs of voetballiefhebbers die jaarlijks een bijdrage geven van slechts €25,-. Door deel te nemen aan de Vrienden van Oudehaske wordt je (bedrijfs)naam vertoond op het geheel vernieuwde bord in de kantine.

Doel van Vrienden van Oudehaske
Het doel van de Vrienden van Oudehaske is kortgezegd het ondersteunen van de voetbalvereniging in al haar geledingen (jeugd en senioren, prestatie en recreatie, organisatie en accommodatie) door extra opbrengsten te genereren, die het mogelijk maken bijzondere wensen en investeringen uit te voeren.

Wat wordt er gedaan met uw bijdrage?
Kijkend naar de toekomst kunnen we vaststellen dat er weer veel nieuwe energie binnen onze vereniging aanwezig is en dat er weer vele nieuwe plannen ontwikkeld worden en reeds zijn uitgevoerd. Plannen waarvan wij hopen ook dat u daar deel van uit wilt maken. Want uw steun is voor onze club van grote waarde.

Enkele doelen die voor ogen zijn of reeds gerealiseerd met de bijdrage van de Vrienden van Oudehaske zijn:

1. Digitaal scorebord voor ons hoofdveld;
  2. Digitaal scherm wedstrijdprogramma in de hal;
  3. Geheel nieuwe website met module VoetbalAssist;
  4. VTON trainingsapp.

Mochten er vanuit de voetbalvereniging nog leuke ideeën en suggesties zijn, horen wij dit natuurlijk graag.

Lid worden?
Zoals hierboven reeds beschreven is, ligt onze kast nog boordevol met geweldige ideeën en daar hebben we jouw hulp bij nodig! Het lidmaatschap bedraagt slechts € 25,- per seizoen per vriend. Op het aanmeldformulier bestaat de mogelijkheid om meerdere vrienden op te geven. Tevens kunt u aangeven of u via automatische incasso of per factuur wilt betalen.

Wil jij lid worden van de Vrienden van Oudehaske? Schrijf je dan nu in door een mail te sturen naar [email protected] of download het aanmeldformulier hier. Naast onze dank ontvang je geheel vrijblijvend een sjaal van onze voetbalvereniging!