Algemeen

Sponsoring is essentieel voor het voortbestaan van v.v. Oudehaske en vormt daarom een belangrijk onderdeel van de organisatie van de vereniging. Daarom heeft v.v. Oudehaske de sponsorcommissie opgericht. Zij zijn erop opgericht om de relatie tussen sponsors en de voetbalverenging te versterken. De sponsorcommissie zal de contacten met de sponsors versterken door het organiseren van activiteiten, waaronder een jaarlijkse netwerkborrel voor de sponsoren.

Kortom, de sponsorcommissie is verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met bestaande sponsors. Daarnaast houdt de sponsorcommissie zich bezig met de werving van nieuwe sponsors. De werving van nieuwe sponsors wordt zeer breed gedragen en uitgevoerd.

Wat doen we?
Het doel van de sponsorcommissie is er voor te zorgen dat sponsoring geen eenzijdige zaak is. Publiciteit, naamsbekendheid, goodwill in de regio/provincie en netwerkmogelijkheden rondom de thuiswedstrijden van ons eerste elftal.

Naast de vele sponsormogelijkheden organiseert de sponsorcommissie van v.v. Oudehaske ook jaarlijks de Euroloterij, grote clubactie, netwerkborrel en wordt bij thuiswedstrijden van Oudehaske 1 een verloting georganiseerd. De sponsorcommissie is het gehele jaar bezig geldstromen te genereren welke te goede komen aan v.v. Oudehaske.

Enkele zaken waarvoor we  sponsorgelden gebruiken zijn accommodatie, materialen, ontwikkeling van de jeugd en andere onderdelen die in onze beleving nodig zijn om een vereniging op een kwalitatief en plezierig niveau te kunnen laten draaien.