Businessclub-lid in the spotlight: Recreatiepark de Uilenburg

10 november 2023 14:00

In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Recreatiepark de Uilenburg.

Roelof Speelman en Petra Speelman-Wind sloten zich aan bij de Businessclub omdat ze al langere tijd sponsor waren van v.v. Oudehaske. Toen de mogelijkheid zich voordeed, wisten ze meteen dat dit een kans was om de club te steunen en tegelijkertijd te genieten van leuke en interessante uitjes!

Voor Roelof en Petra is de relatie met de voetbalvereniging en haar netwerk persoonlijk. Hun zoon Dennis Speelman speelt in het eerste team van Oudehaske en heeft altijd in de jeugd van de club gespeeld. Met hun bedrijf, gedeeltelijk gevestigd in Oudehaske, voelen ze een sterke band met de gemeenschap en de club. Samen met andere ondernemers vormen ze een belangrijk deel van Oudehaske, wat een geweldig gevoel geeft.

Een hoogtepunt binnen de club was de onvergetelijke boottocht. Met hun nieuwe bedrijf, Recreatiepark de Uilenburg in Hommerts, organiseerden ze een prachtige dag op het water, ook in de omgeving van Hommerts. De herinneringen aan deze boottocht worden nog steeds gekoesterd.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt in Recreatiepark de Uileburg? Neem gerust een kijkje op de website: https://www.deuilenburg.com/

Familie Speelman, bedankt voor jullie betrokkenheid bij onze Businessclub!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorige Sponsor in the Spotlight
European Airfilter Group B.V.