Vijf nieuwe bedrijven sluiten zich aan bij de Businessclub!

18 april 17:15  De Businessclub van voetbalvereniging Oudehaske heeft namelijk vijf nieuwe leden mogen verwelkomen. De bedrijven Staalbouw van den Berg, MwL Montage Service, Bakmakker, Sjouke Schiere en VLI Transport B.V. hebben zich aangesloten bij de Businessclub. Het bestuur is erg blij dat de bedrijven en Sjouke zich hebben aangesloten. meer »

Businessclub-lid in the spotlight: GietMooi

3 april 15:30  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor onze clubleden, vrijwilligers en andere betrokken bij onze voetbalclub duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op GietMooi uit Sint Nicolaasga. meer »

Businessclub-lid in the spotlight: TN Slopen en Saneren

19 maart 16:00  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor onze clubleden, vrijwilligers en andere betrokken bij onze voetbalclub duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op TN Slopen en Saneren uit Joure. meer »

Geslaagde bedrijfsbezoeken voor Businessclub Oudehaske

13 maart 17:00  Zondag 10 maart stond de tweede editie van de bedrijfsbezoeken voor de leden van de BC gepland. Ook dit keer was er weer een enorme opkomst met meer dan 40 personen vanuit Oudehaske! Jochum Meester heette iedereen vanaf 13.00u welkom bij Fitstudio Sayan. Hier vertelde Sayan Bervoets meer over het ontstaan van zijn onderneming, de diensten die hij levert en over zijn visie voor de toekomst. Vervolgens kreeg een ieder nog ruim de tijd om de Fitstudio te bekijken.meer »

Businessclub-lid in the spotlight: Fitstudio Sayan

29 januari 16:00  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Fitstudio Sayanmeer »

Businessclub-lid in the spotlight: Pure Air Solutions

5 januari 14:45  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Pure Air Solutionsmeer »

Businessclub-lid in the spotlight: Bilijam Assurantiën

7 december 16:00  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Bilijam Assurantiënmeer »

Businessclub-lid in the spotlight: Aannemersbedrijf Blesbouw

14 november 14:15  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Aannemersbedrijf Blesbouw.meer »

Businessclub-lid in the spotlight: Recreatiepark de Uilenburg

10 november 14:00  In de rubriek Businessclub-lid in the Spotlight is het deze ronde de beurt aan de volgende sponsor. Met deze rubriek wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op Recreatiepark de Uilenburg. meer »

Businessclub-lid in the spotlight: European Airfilter Group B.V.

8 november 18:45  Vanaf heden roept onze voetbalverenging een nieuwe rubriek in het leven: regelmatig wordt een lid van de Businessclub in de spotlight gezet. Op deze manier wordt naamsbekendheid gecreëerd van de betreffende sponsor en wordt het voor de leden e.d. duidelijker wie er achter de Businessclub zitten. Deze keer zijn de spotlights gericht op European Airfilter Group B.V.meer »

Ga naar archief