Ondanks goede eerste helft geen winst voor JO13-1

Groep 2 10

29 augustus 2020 9:00

Eerste helft
In de eerste helft speelde Oudehaske beter. Er was bijna meteen een kans voor Kim om te scoren, maar helaas de keeper had hem. Er was een kans voor Heeg, maar dat liep op niks uit. Oudehaske pakte de bal af. Lammert gaf een voorzet, maar de keeper had de bal al weer te pakken. De pot gaat nu gelijk op voor beide partijen. Egbert krijgt de bal en passt hem naar Yvar. Hij passeert de keeper en schiet de bal, goal! 1-0. Na een paar minuten heeft Oudehaske weer een kans, Yvar en kim spelen goed over. Door de goede keeper van Heeg kwam er net geen doel uit. Heeg krijgt een kans maar Oudehaske pakt de bal af. Al snel nog een kans van Heeg, goal 1-1. Rust.

Tweede helft
Heeg heeft de bal en Oudehaske staat in een kluitje, waardoor Heeg scoort 1-2. Heeg is fel, zo fel dat er een overtreding word gemaakt op Karst. Na een tijdje had Yvar de bal maar hij werd afgefloten voor buitenspel. Er waren een paar corners, maar die had de verdediging onderschept. Heeg kreeg de bal weer te pakken en scoorde. 1-3. Na een paar kansen van beide ploegen word er een lange bal iets te ver terug gespeeld door Oudehaske, en daardoor scoort Heeg 1-4. Een paar minuutjes later wordt Dani onderuit gehaald en valt hard op zijn pols. Hij wordt er uit gehaald. Jasper had nog één redding, maar helaas de wedstrijd eindigt 1-4 .

Na de wedstrijd moest Dani naar het ziekenhuis en bleek zijn pols op meerdere plekken gebroken te zijn. Beterschap Dani!

Geschreven door Egbert Schoonhoven