JO13-1 moet winnen om kans te blijven maken op het kampioenschap

CVVO JO13-1

4 mei 2019 9:00

van der Meulen, Y.

Op zaterdag 4 mei hadden wij een thuiswedstrijd om 9 uur tegen CVVO jo13-1. De uitwedstrijd tegen CVVO hadden we met 5-0 verloren, dus dit kon wel een spannende wedstrijd worden. Om 9 uur nam CVVO de aftrap, en ging het de eerste 10 minuten best gelijk op. Beide teams creëerden kansen maar niks leidde tot een goal. Na 11 minuten spelen werd het 1-0 door een mooi goal van Gosse. Na 20 minuten kreeg CVVO een penalty, waaruit hun de 1-1 maakten. 2 minuten later kregen wij ook een penalty, omdat Julian werd getackeld. Daardoor werd het 2-1 door Gosse. We hadden nog 5 minuten voor de rust, Lars scoorde, met 3-1 gingen we de rust in.

Na de rust hadden we meerdere kansen. Na 15 minuten kwam er toch nog een mooi goal van Lars, het was 4-1. 5 minuten later had Lars weer een mooie actie maar die raakte de paal, en was dus helaas geen goal. Aan het eind van de wedstrijd heeft CVVO nog een goal gemaakt, zodat de eindstand 4-2 werd.

Marij Post