Geslaagde bedrijfsbezoeken voor Businessclub Oudehaske

13 maart 2024 17:00

Zondag 10 maart stond de tweede editie van de bedrijfsbezoeken voor de leden van de BC gepland. Ook dit keer was er weer een enorme opkomst met meer dan 40 personen vanuit Oudehaske! Jochum Meester heette iedereen vanaf 13.00u welkom bij Fitstudio Sayan. Hier vertelde Sayan Bervoets meer over het ontstaan van zijn onderneming, de diensten die hij levert en over zijn visie voor de toekomst. Vervolgens kreeg een ieder nog ruim de tijd om de Fitstudio te bekijken.

Vervolgens stond de bus te wachten om alle leden naar de volgende stop te brengen, namelijk naar TN Slopen & Saneren van Tjitte Noppert in Joure. Hier kwam de BC van Oudehaske samen met de Businessclub van VVI, waar de rest van de dag samen mee werd opgetrokken. Na het dankwoord vanuit beide BC’s was het woord aan Noppert die ons meenam in de wereld van TN Slopen en Saneren over oa. De asbestsanering en het circulair slopen.

Als laatst ging de bus door naar Sint Nicolaasga, waar de leden nog 3 bedrijven bezochten, namelijk GietMooi, Bevers Houtconstructies & Aannemingsbedrijf Bangma van Berend Berger. Hierbij gaven alle 3 bedrijven de mogelijkheid om een kijken in de keuken te nemen en was er ruim de tijd om de verschillende machines te bekijken en zelfs te testen.

Uiteindelijk werd er afgesloten bij het Zalencentrum in Sint Nicolaasga, waarbij een ieder kon genieten van een heerlijk verzorgd buffet. Van deze gezellige en succesvolle dag zijn verschillende foto's gemaakt. Deze zijn te vinden in het fotoalbum door te klikken op de link

Het bestuur van de BC kijkt terug op een succesvolle en geslaagde dag!