Businessclub steekt ook Dames 1 in het nieuw

15 oktober 2023 11:15

Afgelopen zaterdag 14 oktober hebben de speelsters van Dames 1 hun nieuwe trainingspakken en tassen ontvangen. Tijdens een georganiseerde lunch door de voetbalclub en de dames zelf, werden de trainingspakken getoond aan de aanwezige leden van de Businessclub.

Voordat de foto’s gemaakt werden en de heerlijke lunch genuttigd kon worden, nam voorzitter Jelle Wassenaar het woord waarin hij zijn waardering en dank uitsprak richting de leden van de Businessclub.

“Als voetbalclub is één van de kernwaarden gelijkheid, middels de sponsoring van deze trainingspakken en tassen laat de Businessclub zien dat zij achter deze kernwaarde staan en daar dus ook hun steentje aan bij willen dragen” aldus Jelle Wassenaar.

Als Businessclub zijn we natuurlijk erg trots dat ons logo op steeds meer kleding binnen de vereniging te zien zijn.  Hopelijk kunnen we hier nog een veel (jeugd)teams aan toevoegen de komende jaren!

Tijdens de presentatie van de kleding en de lunch zijn diverse foto’s gemaakt. Deze foto’s zijn hier te vinden.