Geslaagde barbecue ter afsluiting van het eerste seizoen

9 juni 2023 20:00

Zondag 4 juni vond de barbecue van de Businessclub plaats ter ere van de afsluiting van het succesvolle eerste Businessclub-jaar. Met een riante opkomst van 35 personen werd het eerste officiële jaar op een gezellige manier afgesloten bij Gerard en Nieske Bilijam van Bilijam Assurantiën thuis. Onderstaand een samenvatting van het eerste jaar.

Stoppen hoofdsponsor Aannemingsbedrijf Bangma B.V.
In februari 2022 werd bekend dat toenmalige hoofdsponsor Aannemingsbedrijf Bangma B.V. te stoppen als hoofdsponsor van voetbalvereniging Oudehaske. Hierna hebben diverse vrijwilligers de handen ineen geslagen en zijn gestart met het inventariseren van verschillende oplossingen. Er kwamen meerdere oplossingen aan bod, waaronder het vinden van een nieuwe hoofdsponsor of het bundelen van meerdere bedrijven tot één gezamenlijke hoofdsponsor.

Informatieavond
Deze laatste optie leidde tot veel enthousiasme binnen de vereniging. Wat volgde was een informatieavond in het Kultuurhus op woensdagavond 20 april 2022. Tijdens de informatieavond mochten 40+ aanwezigen genoteerd worden. En na afloop van deze avond werden de eerste inschrijfformulieren al ingevuld. De weken hierna werd het bestuur van de Businessclub verder aangevuld met een secretaris, werd de officiële akte getekend bij de notaris en werd er een rekeningnummer aangevraagd bij de bank.

Diverse activiteiten
Ook kon het bestuur zich bezig houden met het organiseren van de eerste uitjes: zaterdag 27 augustus maakten 22 leden en introducées een mooie rondvaart over de Friese wateren, op zaterdag 12 november werd onder het genot van een lunch de nieuwe wedstrijdkleding gepresenteerd aan Oudehaske 1, zondag 27 november stonden diverse bedrijfsbezoeken gepland bij KickSports, Stol Autoservice en Berger Pelletkorrels. Deze geslaagde middag werd afgesloten met een heerlijk diner bij ByAalzen.

Tot slot werd op vrijdagavond 14 april j.l. een ALV georganiseerd in de kantine van Sportpark Pieter Bultsma, waar gastspreker Bastiaan Peters van Mollie de avond afsloot met een boeiend verhaal over het ontstaan, de groei en verdere ontwikkeling van het bedrijf. Ook werden tijdens deze vergadering de gezamenlijke investeringen voor het komende seizoen vastgesteld.

Vooruitblik
Het bestuur kijkt terug op een fantastisch eerste jaar van de Businessclub. Waar gehoopt werd op een totaal aantal leden van 15 aan het einde van het eerste seizoen, is deze ruimschoots behaald. Bij start van het nieuwe seizoen staat de teller met het aantal leden op maar liefst 25, fantastisch!

Uiteraard blijft het bestuur zich bezig houden met het werven van nieuwe leden en de organisatie van de eerste activiteiten van het nieuwe seizoen. Is uw interesse voor deelname ook gewekt? Of lijkt het u gezellig om eens een activiteit te ervaren? Neem dan snel contact op met een van onderstaande namen. Ook particuliere leden zijn welkom bij onze Businessclub!

Voor meer informatie over de Businessclub, de actieve leden of nieuwsitems over de activiteiten ga dan snel naar www.vvoudehaske.nl en klik rechtsboven op Businessclub.

Voor nu wensen wij iedereen alvast een prettige vakantie en tot volgend seizoen!

Berend Berger                 06 52 31 77 80
Diana Bles                       06 30 08 27 53