Geslaagd eerste uitje van de Businessclub!

28 augustus 2022 13:45

Met de ingang van het nieuwe voetbalseizoen heeft onze vereniging de Businessclub als hoofdsponsor. Onderdeel hiervan zijn meerdere activiteiten waarin de sponsoren onderling kunnen netwerken. Afgelopen zaterdag was het dan zo ver: het allereerste uitje voor de leden van de Businessclub plaats gevonden. Met een mooie opkomst van 22 sponsoren en introducées werd dit eerste uitje een groot succes!

Omstreeks 12:30 uur arriveerden de eerste sponsoren op de parkeerplaats in Joure om vervolgens op de Salonboot Klifrak te stappen voor een mooie rondvaart over de Friese wateren. Onder prima weersomstandigheden konden de sponsoren, zowel op het dek als binnen, elkaar leren kennen en horen waar iedereen bedrijfsmatig mee bezig is.

Toen de boot eenmaal vertrokken was en iedereen voorzien van een kop koffie, heette voorzitter Berend Berger alle aanwezigen hartelijk welkom en bedankte ze voor hun komst. Ook maakte Berend bekend dat eind oktober de nieuwe tenues van Oudehaske 1 geleverd worden. Tijdens een gezamenlijke lunch met de sponsoren en selectie worden deze kleding gepresenteerd.

Nadat de koffie genuttigd was, werden door alle aanwezigen diverse hapjes en drankjes genuttigd. Later op de middag werd de barbecue aangestoken. Al met al een gezellig en geslaagd eerste uitje voor de sponsoren van de Businessclub.

Volgende activiteit
Het volgende uitje bestaat uit een diverse bedrijfsbezoeken met aansluitend een diner. In de komende weken gaat het bestuur zich bezig houden met de organisatie hiervan. Meer informatie hierover volgt binnenkort.

Interesse?
Nieuwsgierig geworden naar de Businessclub en wil je meer informatie ontvangen? Neem dan contact op met één van de leden van het bestuur en wellicht zien we jou bij de volgende activiteit!

Op onze social media is een fotoreportage van het geslaagde uitje terug te vinden, klik hier.

Berend Berger                  06 52 31 77 80
Diana Bles                        06 30 08 27 53