Ideeën en/of tips?

Heb jij een goed idee hoe onze voetbalvereniging zich nog verder kan verbeteren? Vul dan onderstaand formulier in en help de club verbeteren!

Algemeen
Deze ideeënbus is de plek waar u suggesties, plannen, voorstellen of ideeën kenbaar kunt maken. U kunt hier aangeven wat u graag verbeterd wil zien binnen onze vereniging. Dit kunt u doen door dit formulier in te vullen en in de ideeënbus te gooien. De ideeënbus hangt in de kantine van ons sportcomplex.

U kunt denken aan suggesties over de kantine, georganiseerde activiteiten, de kleedkamers, het snoepassortiment enzovoort. Alle ideeën zijn welkom. Alle ideeën worden serieus bekeken. De ingebrachte ideeën worden besproken binnen de vereniging en wordt er gekeken of het uitvoerbaar is.

Invulformulier
We willen u vriendelijk verzoeken om uw naam en adresgegevens ook op dit formulier te zetten, zodat we aan u kunnen terugkoppelen wat we met uw idee hebben gedaan.  Uiteraard is het ook mogelijk om het formulier anoniem in te vullen. Laat in dat geval de velden met contactgegevens gewoon leeg.

Het is ook mogelijk om het formulier digitaal in te vullen en vervolgens in de ideeënbus in de kantine te deponeren. Wil je het formulier digitaal? Klik dan hier.