Indeling derde klasse (3A) seizoen 2018-2019

28 juli 2018 12:45

De nederlaag tegen v.v. Kollum in de eerste ronde van de nacompetitie betekent dat Oudehaske 1 dit seizoen wederom uitkomt in de derde klasse. Het seizoen 2018-2019 wordt het achtste seizoen, na een klein uitstapje naar de vierde klassen, dat het eerste elftal van onze vereniging uitkomt in de derde klasse.

Daarin treft Oudehaske een groot aantal tegenstanders die afgelopen seizoen ook actief waren in de derde klasse. Daarnaast reist Oudehaske komend af naar gepromoveerde vierdeklassers: Wolvega FC, Scharnegoutum '70 en Heeg. Scharnegoutum '70 is een bekende van Oudehaske omdat hier afgelopen seizoen een oefenwedstrijd tegen gehouden is. Daarnaast reist Oudehaske af naar nieuwkomers Berlikum SC en Minnertsga.

Hieronder het complete overzicht met tegenstanders van Oudehaske 1:
  • Berlikum SC
  • DWP