Overzicht (voorlopige) trainers & leiders seizoen 2018/2019

17 juli 2018 21:00

Jeugdcommissie

De afgelopen weken is de jeugdcommissie weer druk doende geweest om voor alle jeugd- en damesteams leiders en trainers te vinden. Inmiddels is het voor alle teams weer gelukt om één of meerdere leiders te vinden en ook qua trainers zijn we nagenoeg rond.

Alleen voor de MO17 en JO15 hebben we op dit moment nog niet definitief een trainer aan kunnen stellen. Er zijn meerdere mensen benaderd, waarvan er ook nog aantal opties lopen. Echter in verband met werk of andere verplichtingen en redenen zijn een aantal mensen niet (meer) beschikbaar en kunnen bij deze twee team helaas nog geen (definitieve) namen in worden gevuld.

Mocht je iemand weten of zelf interesse hebben om het komende seizoen jeugdtrainer te worden, maak het dan kenbaar aan de jeugdcommissie. Hoe dan ook zullen wij er uiteraard voor zorgdragen dat ook de MO17 en JO15 eind augustus een trainer hebben.

Rik Mulder (trainerscoördinator) en Sayan Bervoets (Technisch Jeugd Coördinator) zijn al volop bezig om alles voor de start van het nieuwe seizoen voor te bereiden. Zo kijken ze op dit moment samen met de trainers naar de veldbezetting en trainingstijden. Ook dit is in verband met werk- en schooltijden puzzelen, passen meten, maar de verwachting is dat we dit binnenkort ook kunnen publiceren.

Team         Leider(s)                                                             Trainer(s)
JO19         Gerard Bilijam & Roel van de Beuken               Gert Otten
JO17         Roelof de Jong & Hendrikus Hartstra                René Waterlander
JO15         Henk Veugher & Simon Postma                        Volgt / vacature
JO14         Erik Hollander & Thorsten Bauer                      Anne Jan Boersma
JO13         Klaas F. Jongsma & Bianca Reitsma                  Sebastiaan de Leeuw
JO11-1      Edze Westra                                                       Linda Haanstra
JO11-2      Luuk Bles & Thirza Mulder / Cathlyn Sixma     Kevin Spijksma / Erik Hovius
JO9           André Schhonhoven                                           Gerrit Berger / Syb van de Beuken
JO8           Edwin Faber                                                       Mollo Eijer, Martin de boer & Friso Hartstra

VR1          Jan Tjerk Nagel & Ferdinand Witteveen            Kevin Dijkstra
VR30+      Joyce Bles & Frederik Salverda                          Frederik Salverda
MO17       Jelly Kamminga & Murat Vuranok                      Volgt / vacature

Het jeugdbestuur is uitermate blij en tevreden dat we weer redelijk snel vrijwilligers hebben gevonden onze jeugd en damesleden te trainen en te coachen. We houden jullie uiteraard op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, houdt de website en/of social media daarom in de gaten.

We wensen iedereen een fijne zomer en verheugen ons nu al weer op een sportief, succesvol en bovenal plezierig nieuw voetbaljaar.

Namens de jeugdcommissie een sportieve groet,

André Schoonhoven