Aannemingsbedrijf Bangma B.V. verlengt hoofdsponsorcontract met v.v. Oudehaske

13 juli 2018 19:00

Webbeheerder

De komende jaren blijft Aannemingsbedrijf Bangma B.V. een vertrouwd gezicht binnen de sponsoren groep van v.v. Oudehaske. Drie weken geleden hebben beide partijen een verlenging van het sponsorcontract getekend. Dit betekent dat het aannemingsbedrijf uit Sint Nicolaasga voor de tweede maal op rij hoofdsponsor is van de voetbalvereniging en diverse middelen ter beschikking stelt

“Voetbalvereniging Oudehaske is vanzelfsprekend erg blij met de verlenging van het contract. Aannemingsbedrijf Bangma B.V. is al jaren een trouwe sponsor bij onze vereniging. Wederom zullen de spelers van de selectie de komende jaren verschijnen in tenues met daarop de naam van de hoofdsponsor. Een mooie samenwerking, waar we als club erg trots op zijn.” Aldus bestuurslid Jelle Wassenaar.

Aannemingsbedrijf Bangma B.V. is in Friesland bekend als stallenbouwer en allround bouwbedrijf. Het bedrijf is, naast in Oosterzee, gevestigd in Sint Nicolaasga aan De Wieken 1. Bangma B.V. werkt al decennia lang aan een aantal kerngebieden: agrarische sector, houtskeletbouw, nieuwbouw, onderhoud en renovatie en saneren en renoveren van asbestvoorzieningen. Het Bangma team is een dynamische en enthousiaste groep van vaklieden. Zij staan altijd klaar om u van dienst te zijn en u van advies te dienen bij uw nieuwbouw-, verbouw-, of renovatie plannen. Dit allemaal met de gedachte: “Sizzen is neat, mar dwaan is in ding”

Kijk voor meer informatie op: https://www.aannemingsbedrijfbangma.nl/