Bestuur v.v. Oudehaske schenkt jeugdleden een tafelvoetbaltafel

8 juli 2018 21:45

Jeugdcommissie

Tijdens de jaarlijkse afsluiting van het seizoen is bekend gemaakt, door voorzitter Siebren de Jong, dat de jeugdleden van onze voetbalvereniging een tafelvoetbaltafel is geschonken. Deze voetbaltafel was een beloning op het harde werken van de jeugdleden tijdens de jaarlijkse acties georganiseerd door de voetbalvereniging.

Door de geweldige inzet van deze jeugdleden tijdens de jaarlijkse koekactie, Grote Clubactie en Poiesz Jeugd Sponsormunten Actie heeft het bestuur besloten iets terug te doen richting de jeugdleden. Deze beloning heeft geresulteerd in een mooie tafelvoetbaltafel. Deze inzet heeft een geweldige opbrengst opgeleverd welke weer in de clubleden, kantine, trainingsmaterialen en dergelijke geïnvesteerd kunnen worden.

Gedurende de avond werd er door de leden al flink gebruik gemaakt van de tafelvoetbaltafel. Niet alleen bleek de jeugd blij te zijn met deze nieuwe aanwinst. Ook een aantal seniorenleden speelden fanatieke potjes tegen elkaar. Namens het bestuur willen wij iedereen die zich hiervoor heeft ingezet wederom bedanken.