Afmelden / overschrijven

12 juni 2018 9:45

Ledenadministratie

De uiterste overschrijvingsdatum van de KNVB is 15 juni. Een overschrijving moet uiterlijk 15 juni, 23.59 uur zijn aangevraagd bij en door de nieuwe vereniging. Ben je daarom van plan om bij een andere vereniging te gaan voetballen? Wacht dan niet langer en regel dit snel.

Mocht je Oudehaske gaan verlaten, wat we uiteraard erg jammer vinden, dan dit graag ook voor 15 juni even per mail bevestigen aan onze ledenadministrateur Klaas Reitsma. Dan kan hij de overschrijving vanuit de andere vereniging zo snel mogelijk accorderen.

Mocht je stoppen met voetballen, dan dit uiteraard ook aangeven bij onze ledenadminstrateur,  zodat hij de contributie stop kannen zetten. Stuur je afmelding naar [email protected]