Verleng je seizoenskaart van sc Heerenveen en steun onze club!

25 april 2024 13:00

Zoals waarschijnlijk de meeste van jullie van op de hoogte zijn, is woensdag 24 april j.l. bij sc Heerenveen de campagne gestart voor het verlengen van je seizoenskaart(en). Doordat onze vereniging deel uitmaakt van het Sportief Partnerschap wordt onze vereniging een mooie manier geboden om ons financieel te steunen. Hieronder lees je verder hoe.

Procedure verlengen seizoenskaart
Zodra de seizoenkaart is verlengd dient een formulier ingevuld te worden, waarmee er €10,- per seizoenkaart naar de vereniging gaat die deel uitmaken van dit Partnerschap.

• Stap 1: Een seizoenkaart wordt verlengd via; ikverleng.nl
  • Stap 2: De seizoenkaartverlenger gaat naar www.sc-heerenveen.nl/sportscc en vult daar de volgende gegevens in:
    • Vink de naam van onze vereniging aan;
    • Vul het aantal verlengde seizoenkaarten in;
    • Vul het ordernummer van de seizoenkaartverlenging (ontvangen op je mail).

Onze vereniging helpen is dus een kleine moeite, die een ieder zelf geen geld kost. Een erg mooi initiatief dus van sc Heerenveen. Roep daarom je broertje(s), zusje(s), familieleden, opa en oma op om ook bovenstaande link in te vullen. Op deze manier sparen we gezamenlijk voor onze vereniging!

En weet je wat leuk is? Je kunt ook met terugwerkende kracht sparen. Dus heb je je seizoenskaart al verlengd? Dan kan je ons alsnog steunen!

Tussenstand Sponsorloop
Daarnaast zijn onze jeugdleden druk bezig met het verzamelen van zoveel mogelijk donateurs voor de sponsorloop van sc Heerenveen. Deze staat gepland op woensdagmiddag 15 mei in het Abe Lenstra Stadion. Ben je benieuwd naar de huidige tussenstand? Neem dan een kijkje op de volgende link: https://www.sponsorloop.nl/vvoudehaske/tussenstand/

Daarnaast roepen we iedereen op om zoveel mogelijk te doneren aan onze jeugdleden. Alle bedragen zijn meer dan welkom! Voor de jeugdleden zijn namelijk erg leuke prijzen te winnen, zoals:

• Heb jij de meeste sponsors van alle clubs?
    Dan win je een sc Heereveen shirt met handtekeningen!
  • Heb jij de meeste sponsors van jouw club?
    Dan win je VIP-kaarten voor een wedstrijd van sc Heerenveen!
  • Eindig je op plek 2 of 3 van jouw club?
    Dan win je een mooie sc Heerenveen prijs!
  • Eindigt jullie team in de top 3 van alle clubs?
    Dan winnen jullie een teamuitje naar een wedstrijd van sc Heerenveen!

Bovenstaande zijn hele leuke prijzen voor de jeugdleden, helpen jullie ze aan een prijs?!

Iedereen alvast bedankt voor zijn/haar medewerking!

Bestuur v.v. Oudehaske