Wederom een geweldige opbrengst Jeugd Sponsor Muntenactie!

23 april 2024 11:00

Vrijdagavond 19 april was het zover, het grote Jeugdsponsoractie slotgala. Hier werden de uitslagen bekend gemaakt voor alle clubs die mee hebben gedaan aan deze actie. Vanuit onze vereniging heeft de JO11-1 de actie gepromoot en tevens geholpen met het binnen halen van extra munten op zaterdag in de Poiesz winkel te Oudehaske. Gezamenlijk met hun 2 leiders waren zij deze avond van de partij.

Sparen voor onze club
De eerste zaterdag hebben een aantal teamleden van de JO11-1 de hele middag bij de Poiesz in Oudehaske gestaan om de actieproducten aan te prijzen en de klanten om hun munten te vragen. Dat ging heel goed, in 1 middag ging de buis voor VV Oudehaske bijna 3x vol.

In de kantine op ons sportpark was tevens een doos geplaatst waar clubleden en vrijwilligers ook hun munten in konden leveren. En natuurlijk deed iedereeen fanatiek boodschappen bij de Poiesz,  om zoveel mogelijk munten te scoren!

Jeugd Sponsor Gala
Afgelopen vrijdag was Jeugd Sponsor Gala en werd bekend hoeveel geld onze voetbalvereniging verdiend had.  Tijdens dit gala traden meerdere artiesten op waaronder Flemming, Stefania en Antoon. Een zestal  afgevaardigden van JO11 ging samen met leiders Ronnie en Nico naar Leeuwarden om de cheque in ontvangst te nemen. Na een spetterend feest kreeg elke club hun cheque. De jeugdsponsoractie heeft uiteindelijk €1.263,- opgeleverd!

Een fantastisch bedrag waar we ontzettend blij mee zijn en die ten goed zal komen aan onze club. Bij deze willen we iedereen die een steentje heeft bijgedragen aan deze actie enorm bedanken!

Jeugdcommissie voetbalvereniging Oudehaske