Aankondiging afschrijving contributie tweede helft seizoen ’23-‘24

16 april 2024 16:30

Binnenkort zullen wij de halfjaarlijkse contributie. In de week 17 (22 – 26 april) aanstaande zal de contributie voor het 2e halfjaar van dit seizoen afgeschreven gaan worden. Zorg er alsjeblieft voor dat er voldoende saldo op je rekening aanwezig is op deze datum. Dit geldt voor alle leden die een incassomachtiging hebben afgegeven.

De contributie en/of donateurschap betreft het seizoen 2023-2024. Via deze link vind je het contributiebedrag dat bij jouw lidmaatschap hoort.

Moeite met het betalen van de contributie? Er bestaan verschillende regelingen vanuit de gemeente en de overheid die je hier mogelijk mee kunnen ondersteunen. Kijk op de website van onze gemeente Fryske Marren of neem contact op via onderstaand adres zodat we je hier (vertrouwelijk) mee op weg kunnen helpen.

Vrienden van Oudehaske
Naast de halfjaarslijkse contributie wordt – indien je donateur bent van onze voetbalvereniging – ook de bijdrage voor Vrienden van Oudehaske afgeschreven. Zoals bekend betreft dit een bijdrage van 25 euro. In de dagen voorafgaand aan de afschrijving, ontvang je per mail een factuur.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan contact op via [email protected] Iedereen weer bedankt voor de bijdrage!

Siebren de Jong
Penningmeester