Maandag/vrijdagploeg geeft vv Oudehaske een nieuwe clubvlag!

10 april 2024 17:30

Op zaterdagochtend 6 april hebben de leden van de maandag/vrijdagploeg vv Oudehaske een nieuwe jubileumvlag geschonken. De huidige vlag was nog van het vorige jubileum, maar de nieuwe clubvlag toont onder het vv Oudehaske logo 1963 -2023. Daarmee wordt elke zaterdag nu weer recht gedaan aan het 60 jarig bestaan van onze verening.

Namens de Maandag/Vrijdagploeg werd de nieuwe vlag door Bram Bakker, Koos de Wilde en Marius Hak overhandigd aan een delegatie van het bestuur.  Voorzitter, Cornelis Postma, en bestuurslid accommodatie, André Schoonhoven, namen de vlag zaterdag vlak voor de start van de wedstrijddag in ontvangst voor de ingang van de kantine.

Na de overdracht werd de vlag in de top van de vlaggenmast gehesen, waarna hij fier en strak in de wind wapperde. “Een geweldig gebaar” zegt Voorzitter Cornelis Postma. "Deze groep vrijwilligers is niet altijd zichtbaar voor de leden, terwijl ze achter de schermen ontzettend veel doen. Dat uitgerekend zij dan met een nieuwe jubileumvlag komen, is fantastisch!"

De nieuwe vlag is ontworpen door Lean Dijkstra, oud-lid van voetbalclub Oudehaske en geproduceerd bij Schokker Producties. De maandag/vrijdagploeg bestaat uit Koos de Wilde, Marius Hak, Bram Bakker, Feike Brouwer, Wim Kamps en Roel Wietsma met Jordy Mulder als vliegende keep. Zij zorgen wekelijks op maandag en vrijdag dat het sportpark netjes wordt onderhouden, de kantine en kleedboxen worden schoongemaakt, waar nodig reparaties worden uitgevoerd en dat alles klaar staat voor de wedstrijddagen.

Natuurlijk was onze clubfotografe bij dit mooie moment aanwezig om foto's te maken. De foto's zijn te vinden in ons clubalbum door hier te klikken.