Inventarisatie geïnteresseerden in 7x7 voetbal 18+ op vrijdagavond

27 maart 2024 20:45

Het steeds populairder wordende 7x7 Voetbal is het ideale aanbod voor voetballers om toch te blijven voetballen met hun eigen vrienden en vriendinnen. Het doel van 7x7 voetbal 18+ is dan ook het behouden van de voetballers in de leeftijdscategorie 18-34. Middels dit nieuwsitem wil onze voetbalvereniging inventariseren hoeveel animo er is voor deze voetbalvorm en een succesvolle aanvulling kan zijn.

Reden KNVB
Met het verbreden van het aanbod 7x7 Voetbal biedt de KNVB verenigingen de mogelijkheid om senioren voetballers langer te behouden. Met name in de doelgroep 18-34 is de uitstroom van voetballers hoog. Teams vallen uit elkaar, omdat het huidige aanbod niet meer past in het leven van de voetballer.

Voor de KNVB is bovenstaande de reden geweest om vanaf het seizoen ’22-’23 te starten met deze voetbalvorm. Binnen onze voetbalvereniging speelt deze hoge uitstroom in mindere mate, maar we willen onze leden  wel de beste opties bieden.

Competitieaanbod
Het huidige 7x7 Voetbal wordt op vrijdagavond of zaterdag georganiseerd, afhankelijk van de behoeften van de voetballer. Deze oproep is gericht op de 18+ doelgroep die geïnteresseerd is om te voetballen op vrijdagavond veelal in toernooivorm.

Daarnaast wordt de mogelijkheid geboden om op vrijdagavond te trainen gezamenlijk met je toekomstige teamgenoten.

Interesse in deelname?
Lijkt het jou leuk om te starten met 7x7 voetbal in de categorie 18+? Maak je interesse dan snel kenbaar door een mail te sturen naar [email protected].

De komende weken wordt het aantal geïnteresseerden geïnventariseerd en besluit het bestuur of het een succesvolle aanvulling kan zijn voor onze voetbalvereniging. Dus weet jij nog iemand voor wie deze voetbalvorm uitermate geschikt is? Breng diegene dan snel op de hoogte van deze inventarisatie.

Wil je graag meer informatie over 7x7 voetbal 18+? Klik dan snel hier

Bestuur voetbalvereniging Oudehaske