Jeugd Sponsor Munten sparen voor onze vereniging, wij doen mee!

15 februari 2024 17:00

Afgelopen maandag is bij de Poiesz weer de jaarlijkse Jeugd Sponsor Actie begonnen. Tot en met zondag 7 april krijgt u bij elke 10 euro aan boodschappen 1 Jeugd Sponsor Munt. Ook zijn er extra munten te verkrijgen bij speciale aanbiedingen.

Steun VV Oudehaske met de Poiesz Jeugd Sponsor Actie. Doe de Jeugd Sponsor Munten die u ontvangt bij uw boodschappen in de koker van onze vereniging bij de Poiesz supermarkt in Oudehaske. Ook zal er in deze periode een speciale doos in de kantine op ons eigen sportpark staan waarin u de munten kunt doneren. Op deze manier kunnen ook bezoekende opa's, oma's en overige vrienden en familie hun actie munten doneren. De munten die in deze doos worden verzameld zullen ook in de koker van VV Oudehaske worden gestort.

Hoe meer Jeugd Sponsor Munten in de koker worden gestopt van VV Oudehaske, hoe meer sponsorgeld aan het eind van de actie door Poiesz supermarkten wordt uitgekeerd. Het sponsorgeld komt ten goede aan de jeugd van onze vereniging.

Dus bij deze roepen wij u op om zoveel mogelijk munten te sparen en ook in uw familie en kennissenkring de mensen te vragen om met ons mee te sparen. Laten we er samen voor zorgen dat er een fantastische hoeveelheid sponsormunten voor onze vereniging wordt verzameld.

Oudehaske JO11-1

Capture.JPG