Voetbalvereniging Oudehaske zoekt toppers voor kantinediensten

7 februari 2024 8:30

Als Oudehaske staan we er goed voor. Een mooi sportcomplex en alles rondom het voetbal goed geregeld. Voor ons als club is het belangrijk dat ook de kantine geopend kan blijven, zodat we naast de inkomsten ook gastvrij kunnen zijn naar iedereen die ons rondom trainingen en wedstrijden bezoekt. Daarom hebben wij vrijwilligers nodig die een kantinedienst willen draaien.

In onze kantine worden de gasten in een ongedwongen sfeer geholpen, dit gaat gepaard met veel plezier en gezelligheid. Vrijwilliger zijn in de kantine kan op verschillende manieren:
  • wekelijks of om de paar weken;
  • hele dag of dagdeel;
  • als duo of alleen opgeven.
Dus hierbij een oproep aan iedereen: help de club door kantinevrijwilliger te worden en geef je op voor kantinedienst in de vorm die bij jou/jullie past.Opgeven kan door een mail te sturen naar [email protected]

Bestuur voetbalvereniging Oudehaske