Dames 1 zoekt nieuwe train(st)er voor het nieuwe seizoen

4 februari 2024 13:15

Voetbalvereniging Oudehaske zoekt voor het nieuwe seizoen 2024/2025 een nieuwe trainer/trainster voor de Vrouwen 1. Het team is actief in de 5e klasse en het team is jong, hecht, gedreven én gezellig. Het team wil graag voortborduren op de stappen die de afgelopen jaren zijn gezet en nieuwe doelen stellen. Ben jij de trainer die dit team verder helpt?

De club VV Oudehaske
Voetbalvereniging Oudehaske is een uitermate gezellige voetbalvereniging met circa 280 leden. De club wordt volledig gerund door vrijwilligers die iedere week weer voor de club klaar staan. In totaal zijn er bij Oudehaske 4 seniorenteams, 9 juniorenteams en 3 vrouwenteams actief. De gehele week wordt er fanatiek gevoetbald op ons Sportpark Pieter Bultsma. Na deze inspanning is er in de kantine ruimte voor ontspanning onder het genot van een hapje en/of een drankje.

Vrouwen 1
Damesvoetbal is tegenwoordig niet meer weg te denken bij VV Oudehaske. Na de bundeling van de toenmalig MO-19 meiden met de dames die vanuit de club lid waren in het combinatieteam met FFS, werd vanaf het seizoen 2021/2022 het vernieuwde damesteam een feit! Het huidige damesteam telt 21 enthousiaste vrouwen. Er is een hecht en gedreven damesteam ontstaan. De vooruitzichten zijn veelbelovend, met een gestage instroom van nieuw talent. Het MO17-team bloeit met maar liefst 14 enthousiaste speelsters. Daarnaast zien we ook nog talloze meiden schitteren tussen de jongens in de jeugdteams.

Na een uiterst succesvolle en langdurige samenwerking met de huidige trainer/coach, zijn we nu op zoek naar een nieuwe trainer/trainster voor dit enthousiaste damesteam.

Functieomschrijving
Als trainer van Vrouwen 1 ben je verantwoordelijk voor de trainingen op dinsdag- en donderdagavond en de wedstrijden op zaterdag.

Wij zoeken een kandidaat die:

• Gemotiveerd is. Dit klinkt vanzelfsprekend maar dit is voor ons erg belangrijk. Een trainersdiploma TC3 is een pré maar wij staan ook open voor een (jonge) enthousiaste trainer/trainster die aan het begin staat van zijn trainersloopbaan en een uitdaging ziet in het trainen en coachen van ons damesteam.
  • Duidelijke afspraken maakt met de selectie over hoe hij/zij invulling wil geven aan de rol van trainer/coach en wat groep en trainer van elkaar kunnen verwachten.
  • Past binnen de open en sympathieke dorpsclub VV Oudehaske en naast het voetbal ook belang hecht aan een goede sfeer en gezelligheid.

Wij bieden:

• Een mooie ervaring in het coachen en ontwikkelen van een gemotiveerd vrouwenteam.
  • Een passende vergoeding.

Interesse?
Wil jij de nieuwe trainer/trainster van ons damesteam worden? Stuur dan zo snel mogelijk je motivatie + CV naar [email protected]. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met jou opgenomen!