Koop een wedstrijdticket en steun onze vereniging!

31 januari 2024 17:00

Doordat onze voetbalverenigingbij het Sportief Partner van SC Heerenveen is aangesloten, wordt onze leden, vrijwilligers, sponsoren en overige betrokkenen weer de mogelijkheid geboden om kaarten te koopen voor de wedstrijd tussen SC Heerenveen - GO Ahead Eagles op zaterdagavond 21:00 uur. Koop snel je ticket en steun onze voetbalvereniging.

Hoe werkt het?Ben je geintersseerd in deze wedstrijd en wil je deze bijwonen? Dan kan je een of meerdere kaarten bestellen door op onderstaande link te klikken. De kosten per kaart bedragen 10 euro. Per verkochte kaart ontvangt onze voetbalvereniging 2 euro in onze eigen spaarpot.

Link: https://tickets.sc-heerenveen.nl/initiative/partner-Eagles Na het openen van de link bestel je eerste het gewenste aantal kaarten. Vervolgens round je dit bestelproces volledig af. Daarna vul je het formulier in waarin je het ordernummer van de bestelde kaarten en de Naam van onze vereniging invult. Door de formulier in te vullen, ontvangt de club een bijdragen van 2 euro per bestelde kaart.Iedereen kan bijdragen aan het vullen van de spaarpot van onze voetbalvereniging. Week je daarom iemand die NAAR deze wedstrijd wil? Stuur deze nieuwsitem gerust door en help de club!