Nieuwjaarsborrel wederom een groot succes!

12 januari 2024 8:45

Afgelopen zaterdag stond de jaarlijks terugkerende Nieuwjaarsborrel op het programma. In een volle kantine wenste het bestuur alle aanwezigen een prettig, gezond en sportief 2024! Als blijk van waardering ontvingen alle aanwezigen 2 consumptiebonnen voor een gratis consumptie. Nadat rond 17:15u de kantine bomvol was met (ere)leden, vrijwilligers, oud-leden, sponsoren en Businessclub-leden nam voorzitter Cornelis Postma de microfoon in de hand en sprak alle aanwezigen toe.

In zijn nieuwsjaartoespraak blikte Cornelis kort even terug op het afgelopen jaar, waaronder een aantal sportieve maar ook organisatorische successen. Uiteraard gaf de voorzitter ook een vooruitblik op dit nieuwe jaar. Daarbij sprak hij o.a. de hoop uit dat ons eerste herenelftal, linksom of rechtsom, kan blijven strijden voor promotie naar de 3e klasse. Cornelis eindigde zijn toespraak met de mijlpaal dat de club rondom de jaarwisseling de grens van 300 leden is gepasseerd. “Daaruit blijkt dat we als vv Oudehaske er goed voor staan en dat is niet in laatste plaats dankzij de inzet van onze vele vrijwillgers”, aldus de troste voorzitter.

Draaiend rad
Nadat Cornelis uitgesproken was gaf hij de microfoon aan Gerrit Berger en Dennis Speelman van de activiteitencommissie. Zij namen de aanwezigen mee in de regels van het draaiend rad. Een welbekend onderdeel van de Nieuwjaarsborrel van onze vereniging is dat er verschillende mooie prijzen te winnen zijn met de Euroloterij en het Draaiend Rad. Helaas was het niet mogelijk om de Euroloterij plaats te laten vinden. Deze volgt wellicht nog later in dit seizoen.

Desondanks waren er met het Draaiend Rad in 3 blokken van 3 rondes (in totaal dus 9 rondes!) maar liefst 45 fantastische prijzen te winnen. Een kleine greep uit de prijzenpot zijn flinke flessen Beerenburg, een padel racket, dinerbonnen en cadeaucheques voor dagjes suppen, diverse bord- en dobbelspellen. Naast deze prijzen was er nog veel meer, met als absolute hoofdprijs een fustbier van maar liefst 50 liter!