Opleiding tot verenigingsscheidsrechter veldvoetbal door de KNVB

9 januari 2024 17:15

Lijkt het je leuk om eens een voetbalwedstrijd te fluiten? Of fluit je al, maar heb je nog geen cursus gedaan? Voetbalvereniging Oudehaske organiseert, gezamenlijk met voetbalvereniging DWP, de opleiding tot verenigingsscheidsrechter veldvoetbal gegeven door de KNVB. De cursus wordt gegeven in onze eigen kantine van sportpark Pieter Bultsma.

Lijkt het je leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en denk je over voldoende leidinggevende capaciteiten te beschikken om dat voor elkaar te krijgen, dan ben je de juiste persoon om scheidsrechter veldvoetbal te worden. Wij zorgen tijdens de verenigingsopleiding scheidsrechter veldvoetbal voor een praktijkgerichte opleiding, zodat je met voldoende ‘bagage’ aan de slag kunt bij 11 tegen 11 wedstrijden bij je club.

Tijdens de opleiding oefen je op het veld met leiding te geven aan 22 spelers en het toepassen van de spelregels. Een cursus is voor alle scheidsrechters die nog geen cursus hebben gedaan een aanrader. Het zijn heel erg nuttige cursussen waarbij je heel veel leert over de regels en waar de cursusleiders van de KNVB altijd open staan voor vragen en tips omtrent het fluiten van een wedstrijd.

Algemene informatie

• In totaal zijn er 4 bijeenkomsten van 3 uur, die maandelijks plaatsvinden op een woensdagavond.
  • De opleiding vindt plaats in de kantine van ons eigen sportpark en start op woensdag 17 januari aanstaande.
  • Deelname mogelijk voor leden van VV Oudehaske vanaf 14 jaar oud.
  • Kosten zijn voor voetbalvereniging Oudehaske

Dus lijkt het je leuk om deel te nemen aan de cursus of wil je graag wat meer informatie? Er zijn nog enkele plekken vrij. Dus stuur snel een mail naar scheidsrechterzaken@vvoudehaske.nl of neem contact op met coördinator scheidsrechterzaken Ynze van der Meulen.