Nieuwjaarsborrel 2024 op zaterdag 6 januari

10 december 2023 19:30

Nu het jaar 2023 alweer ten einde loopt en 2024 voor de deur staat, nodigt het bestuur jullie
graag uit voor de Nieuwjaarsborrel van onze voetbalvereniging. De Nieuwjaarsborrel wordt,
zoals gebruikelijk, gehouden op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar:
6 januari 2023 in onze kantine.

Gezamenlijk met onze leden, sponsoren, vrijwilligers en overige betrokkenen wordt er geproost op hetnieuwe jaar. Tijdens deze avond zal onze nieuwe voorzitter Cornelis Postma kort terugblikken op hetjaar 2023 en vooruitblikken op 2024.

Helaas vindt dit jaar, vanwege het ontbreken van een Sponsorcommissie, de jaarlijks terugkerendeEuroloterij niet plaats. Desondanks zijn er middels het draaiend rad alsnog fraaie prijzen in de wacht teslepen.

Voorafgaand aan de Nieuwjaarsborrel vindt het traditionele zaalvoetbaltoernooi weer plaats voor allejeugd-en seniorenteams. Meer informatie en opgave voor dit zaaltoernooi volgt via de leiders vanjullie voetbalteams. Na afloop van het zaalvoetbal is er in het Kulturhûs nog de mogelijkheid voor een kleine borrel, voordat de Nieuwjaarsborrel in onze kantine zal starten om 16:00 uur en duurt tot ongeveer 21:00 uur.

Noteer de datum snel in je agenda. Graag tot ziens op zaterdag 6 januari 2024!

Bestuur v.v. Oudehaske

Bijlage_Nieuwjaarsborrel_24.png