Oudehaske zet haar leiders en trainers in het nieuw, met dank aan de jeugd!

3 december 2023 13:15

Voetbalvereniging Oudehaske kondigt met trots aan dat sinds kort al haar leiders en trainers stralen in een gloednieuw kledingpakket. Deze stap wordt gezet als blijk van waardering voor de onvermoeibare inzet van deze vrijwilligers, die zich week in week uit, in weer en wind, inzetten voor onze jeugdleden.

Begin 2023 heeft het toenmalige bestuur het initiatief genomen om onze toegewijde leiders en trainers (nog meer) blijk van waardering te geven. Leiders en trainers die niet alleen voetbalvaardigheden overbrengen, maar ook de kernwaarden van onze vereniging uitdragen en aan de jeugd doorgeven. Om hun inzet te belonen en te onderstrepen, is besloten om hen te voorzien van een volledig nieuw kledingpakket.

Wat dit initiatief extra bijzonder maakt, is dat een groot deel van de financiering afkomstig is van de jeugdleden zelf. Door deel te nemen aan diverse inzamelacties hebben zij actief bijgedragen aan het bekostigen van de nieuwe kleding voor hun leiders en trainers. Dit benadrukt wederom de betrokkenheid van de jeugdleden bij hun eigen vereniging

Op woensdag 15 november j.l. was de feestelijke onthulling van de nieuwe kleding en nam jeugdcommissie voorzitter Leon Leekstra het woord en benadrukte nogmaals het belang van deze grote groep vrijwilligers. Nadat symbolisch het eerste kledingpakket werd uitgereikt aan oud JC voorzitter en tevens leider van de JO17-1, André Schoonhoven, mocht iedereen zich melden bij de kledingcommissie voor zijn of haar kledingpakket.

Het kledingpakket voorziet onze vrijwillgers van passende kleding gedurende het gehele seizoen. De bestaat uit een trainer/coach-jas, short, shirt, vest en trainingsbroek. Het organiseren van de uitgebreide passessie, bestelling, controle en het samenstellen van de persoonlijke pakketten is geregeld door de technisch inkoper van onze vereniging Marco de Vries. De uitgifte, registratie en beheer van de nieuwe kleding is georganiseerd door Joyce Bles-Verstralen en Karin Slot van de kledingcommissie.

Als betrokken vrijwilligers kunnen we met trots terug kijken op een geslaagd project met een prachtig resultaat. Het is geweldig om zien hoe onze leiders en trainers, zowel op ons eigen terrein alsook ver daar buiten, onze vereniging presenteren!

Namens alle betrokken vrijwilligers,
Jelle Wassenaar