Ook Sjaak Mulder stelt zich beschikbaar als nieuw bestuurslid

21 november 2023 13:00

Nadat we vorige week al konden melden dat Wilmer Hazenberg zich beschikbaar stelde als bestuurslid komt daar deze week Sjaak Mulder bij. Sjaak was de aflopen jaren trainer van Oudehaske 2 en zat daarnaast al in de technische commissie. Vanuit zijn kennis van spelers bij zowel de senioren als de jeugd was hij voor het bestuur een logische kandidaat voor de ontstane vacature.

Wij zijn dan ook blij dat na een gesprek Sjaak heeft aangegeven dat hij tot het bestuur wil toe te treden.

Op vrijdag 9 februari hebben wij de extra Algemene ledenvergadering gepland, hier hopen wij onze nieuwe bestuursleden te installeren, zodat we weer door kunnen met een volledig bestuur.

Bestuur v.v. Oudehaske