Voetbalvereniging Oudehaske sluit zich aan bij Sportief Partnership van sc Heerenveen

19 november 2023 10:45

Sinds seizoen 2023-2024 is onze voetbalvereniging sportief partner van sc Heerenveen. Binnen deze samenwerking staan kennisdeling, binding en beleving centraal. sc Heerenveen biedt door middel van het Sportief Partnership met medewerking van betrokken sponsoren een platform en de mogelijkheid om voetbalvereniging Oudehaske op alle facetten de optimaliseren.

Sportief Partnerschap voor onze voetbalvereniging
Het partnerschap is een activatieprogramma/samenwerkingsprogramma van sc Heerenveen met amateurverenigingen en heeft als doel dat kennis, binding en beleving moet leiden tot ontwikkeling. Al geruime tijd maken onze jeugdtrainers gebruik van de VTON-methode. VTON is ontwikkeld met als doel om trainers/coaches in de breedte- en prestatiesport te ondersteunen bij het leuker en leerzamer maken van voetbaltrainingen: met als direct gevolg dat spelers meer plezier beleven. De VTON-methode sluit dan ook aan bij de visie van de club. Wij verwachten als vereniging dat wij de jeugd met VTON nog beter kunnen faciliteren, wat uiteindelijk een ‘sterkere’ jeugdafdeling moet opleveren.

Georganiseerde themabijeenkomsten
Daarnaast worden er door SC Heerenveen 6 themabijeenkomsten per seizoen georganiseerd. Deze bijeenkomsten vinden plaats voorafgaand aan thuiswedstrijden. Per bijeenkomst wordt een thema vastgesteld, vanuit v.v. Oudehaske mogen hier dan 3 afgevaardigden heen. Dit kunnen bestuurs- en commissieleden zijn, maar ook trainers, leiders of andere vrijwilligers. Per thema zal worden bekeken voor wie dit het meeste opbrengt.

Kaartenacties
Viermaal per jaar kunnen leden van onze voetbalvereniging wedstrijdtickets kopen voor een gereduceerd tarief. De kaarten kunnen voor slechts €10,- worden gekocht. Van dit bedrag komt €2,- als ‘kick-back’ terug in de spaarpot van Oudehaske.

Seizoenkaart verlenging
Elke verlenging van een seizoenkaart kan de vereniging voortaan €10,- opleveren, te zijner tijd zullen wij hier uiteraard meer over communiceren.
Gedurende het seizoen zullen we jullie via de site en social media op de hoogte houden van de verdere bijeenkomsten, kaartenacties en ontwikkelingen.

Kortom, middels een kleine moeite kan iedereen die wedstrijden van sc Heerenveen bezoekt of over een seizoenkaart beschikt zorgen voor extra inkomsten voor voetbalvereniging Oudehaske met jouw tribunestoel!