Voetbalvereniging Oudehaske met spoed op zoek naar 2 trainers!

15 november 2023 10:30

Wij zijn met spoed, voor de (mini) pupillen, op zoek naar minimaal 2 enthousiaste trainers. Ookal heb je geen enkele ervaring als trainer schroom niet om deze leuke taak op je te nemen. Als club zorgen wij voor een trainingspak en winterjas en (nog belangrijker) zorgen wij voor intensieve interne begeleiding middels o.a. de Veeton trainings app en de aanwezigheid op woensdagmiddag in de persoon van ondergetekende om je te begeleiden.

Ben je enthousiast geworden dan kun je jezelf  aanmelden bij de jeugdcommissie of ondergetekende. Mocht je nog vragen hebben of behoefte hebben aan meer informatie? Wij gaan graag het gesprek met je aan.

Arnold Spaan
Trainerscoördinator