Vrijwilligersavond op vrijdagavond 24 november

13 november 2023 12:30

Het seizoen '23-'24 is alweer een aantal weken onderweg. In september was er het mooie feest voor de leden ter ere van ons 60-jarige bestaan en 16 december staat er nog de officiële receptie gepland. Naast alle vrijwilligers die voor de ‘gewone’ voetbalzaken altijd voor ons klaar staan waren ook voor deze festiviteiten weer een grote groep vrijwilligers bereid om ons te helpen.

Daarom is het voor ons op 24 november een goede gelegenheid om samen met de vrijwilligers onder het genot van een hapje en een drankje een gezellige avond van te maken. Wij willen dan ook al onze vrijwilligers via deze weg uitnodigen om erbij te zijn deze avond.  Uiteindelijk is er zonder de aanwezigheid van jullie vrijwilligers, geen vereniging.

Iedereen is welkom in de kantine van ons sportpark vanaf 20:00 uur en sluiten af rond 00:00 uur. Gezamenlijk maken we er een gezellige avond van.  Wij rekenen uiteraard op jullie komst!

Bestuur v.v. Oudehaske