Voetbalvereniging Oudehaske zoekt nieuwe leden voor de Sponsorcommissie

7 november 2023 16:00

Onze vereniging is op zoek naar vrijwilligers voor de nieuwe sponsorcommissie!
De sponsorcommissie krijgt een belangrijke rol in het proactief ontwikkelen van het sponsorbeleid van VV Oudehaske. Afgelopen seizoen is er met de komst van de Business Club ruimte ontstaan. Die ruimte willen we graag met nieuwe mensen, nieuwe verfrissende ideeën ontwikkelen en uitvoeren.

Gelukkig is er de afgelopen jaren een sterke basis gelegd door de vrijwilligers die de commissie hebben gevormd. Deze basis kan en mag naar eigen inzicht gebruikt worden in de verdere ontwikkeling van het nieuwe sponsorbeleid.

Kortom, een mooie, uitdagende functie en commissie met veel ruimte voor initiatieven en daadkracht!

Ben jij degene die deze leuke uitdaging wil aangaan?
Wij zoeken meerdere (minimaal 3) commissieleden die het sponsorbeleid van VV Oudehaske gaan vormgeven, ontwikkelen en uitrollen. Iemand die zich voor langere tijd wil verbinden aan de commissie en zijn/haar mede-commissieleden. Teamspelers met goede communicatieve en sociale vaardigheden en daarmee bestaande netwerken onderhouden en uitbreiden.

Wat ga je doen in deze commissie?
De leden van de sponsorcommissie hebben een essentiële taak binnen de vereniging. Wij verwachten dat de commissie zelfstandig en zelfredzaam is in de uitvoering van hun taken:

• Opzetten en onderhouden sponsorbeleid;
  • Werven van nieuwe sponsors;
  • Vaststellen van het sponsor jaarbudget;
  • Leggen en onderhouden van langdurige relaties met (potentiële) sponsoren;
  • Organiseren van sponsor gerelateerde activiteiten (optioneel);
  • Het onderhandelen en afsluiten van nieuwe sponsorcontracten en tijdig verlengen van bestaande sponsorcontracten;
  • Toezicht houden en zorg dragen voor afspraken die voortvloeien uit sponsorcontracten;
  • Voeren van een correcte administratie rondom sponsoring wat inhoud: contractregistratie, facturatie, financiële controle van de inkomsten, anticiperen op oninbare bedragen;
  • Via de Website beheerder actueel bijhouden van sponsoruitingen in verband met reclame via de website.

Interesse?
Stuur een bericht naar: [email protected] of spreek één van de bestuursleden persoonlijk aan.

Word jij onze nieuwe topper in de nieuw te vormen Sponsorcommissie? Meld je dan snel!