Voorzitter en bestuurslid technische zaken nemen afscheid tijdens Algemene Ledenvergadering

20 oktober 2023 7:00

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van vrijdag 13 oktober heeft de vereniging afscheid genomen van Jelle Wassenaar en Erik Hollander als respectievelijk voorzitter en bestuurslid technische zaken. Op voordracht van het bestuur is Cornelis Postma benoemd tot interim-voorzitter, minimaal tot de eerstvolgende extra ingelaste ALV in februari 2024.

Erik Hollander is in 2013 tot het bestuur toegetreden, destijds als bestuurslid accommodatie, terreinen en materialen. Toen in 2018 de bestuursfunctie van voetbaltechnische zaken vrijkwam, heeft Erik vol enthousiasme deze functie opgepakt. Erik kijkt met veel plezier terug op zijn periode als bestuurder en voelt dat het nu tijd is om het bestuurdersstokje over te dragen. Gelukkig raakt Erik niet verloren voor de vereniging. Elk weekend staat hij langs de velden als leider, dit seizoen van de JO19 en blijft hij betrokken bij diverse projecten.

Jelle is in 2018 voor het bestuur gevraagd en was direct enthousiast. Ook Jelle is begonnen als bestuurslid accommodatie, terreinen en materialen. Maar kon na een jaar, vanwege een interene verschuiving binnen het bestuur, de voorzittershamer al oppakken. Helaas was datzelfde seizoen ook de start van de coronapandemie. Een ware vuurdoop als nieuwebakken voorzitter waarbij naast de gigantische financiële impact, het ook een zeer lastige taak was om de neuzen binnen de verenging dezelfde kant op te houden. Toch wordt er door Jelle en de rest van het bestuur met enige trots op deze periode terug gekeken en zijn we als vereniging sterk en misschien wel sterker uit de pandemie gekomen. Ook Jelle zal zeker nog actief blijven binnen de vereniging. Dit als lid van de 35+ voetballers maar ook zal Jelle zich blijven inzetten voor bestaande en/of nieuwe projecten.

De inzet van Erik en Jelle gedurende al die jaren is bewonderenswaardig en we zijn hen enorm dankbaar voor hun toewijding aan onze vereniging!

Zoals gemeld tijdens de ALV zal er een extra leden vergadering georganiseerd worden in februari 2024. Dit geeft onze de leden de tijd om zich kandidaat te stellen en ook het bestuur nieuwe kandidaten te zoeken. Geïnteresseerden kunnen zich persoonlijk bij één van de bestuursleden melden of een mail sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,
Bestuur VV Oudehaske