Algemene Ledenvergadering op vrijdag 13 oktober 2023

11 oktober 2023 12:00

Alle leden van onze voetbalvereniging Oudehaske zijn van harte uitgenodigd om te komen naar de Algemene Leden Vergadering (ALV) op vrijdag 13 oktober 2023 in onze eigen kantine op Sportpark Pieter Bultsma. De ALV begint om 20:00 uur, de kantine zal open zijn vanaf 19:30 uur. Alle leden (inclusief ereleden en leden van verdienste), maar ook ouders/verzorgers als vertegenwoordiger van hun voetballende zoon en/of dochter, zijn van harte welkom. Tevens hopen en rekenen wij op de komst van een ieder die een vrijwilligersfunctie binnen onze vereniging vervult.

De agenda van de ALV bestaat uit onderstaande punten:

• Opening Ingekomen stukken
  • Mededelingen bestuur
  • Notulen ALV Vrijdag 30 September 2022
  • Jaarverslag secretaris
Pauze

• Financieel jaarverslag penningmeester
  • Verslag kascommissie
  • Benoeming kascommissie
  • Bestuursverkiezing*
  • Begroting 2023 - 2024
  • Rondvraag
  • Sluiting
* Bestuursverkiezing: in verband met de werkdruk/belasting op de huidige bestuursleden, heeft het bestuur gemeend om het totale bestuur met één lid uit te breiden. Het bestuur vraagt instemming van de leden voor deze uitbreiding. Dit besluit zal mee worden genomen in de reeds geplande herziening van de statuten.
  • Aftredend en herkiesbaar: Siebren de Jong.
  • Kandidaat bestuursuitbreiding: Cornelis Postma.
Tegenkandidaten kunnen zich schriftelijk melden bij het bestuur ( [email protected]) tot uiterlijk 24 uur voorafgaand aan deze vergadering

Na afloop van de ALV is er nog alle tijd voor gezelligheid, een hapje en een drankje. We hopen dat de opkomst net zo'n succes wordt als de editie van afgelopen jaar. Tot vrijdag!

Bestuur voetbalvereniging Oudehaske