Activiteitencommissie organiseert derde Oktoberfest op 14 oktober

8 oktober 2023 11:00

Zoals velen waarschijnlijk al op onze social media voorbij hebben zien komen, vindt er dit jaar een primeur plaats binnen onze voetbalvereniging. Op 14 oktober a.s. organiseert onze activiteitencommissie namelijk een heus Oktoberfest. Dit fest wordt gehouden in onze eigen kantine met al onze leden, vrijwilligers, sponsoren en overige betrokkenen bij de club (18+).

Momenteel zijn ze druk bezig met de laatste voorbereidingen voor dit Oktoberfest. Op deze avond zullen er houten tafels, banken en statafels aanwezig zijn. Het bier zal in pullen geschonken worden, zodat we allemaal lekker kunnen blijven zitten aan de houten tafels en banken. Daarnaast zal er eten geserveerd worden dat is afgestemd op het thema van de avond. Tot slot is DJ Lennart aanwezig zijn om de avond te voorzien van passende muziek.

Kledingvoorschrift
Natuurlijk is iedereen welkom in zijn of haar normale kleding, maar hoe leuk is het als alle aanwezigen in een zogenoemde lederhose of dirndl komen? Ga daarom zo snel mogelijk naar de kledingverhuur voor een passende outfit of kijk bijvoorbeeld eens op: www.lederhosen.nl voor een heus budget deal!

Aanvang en kosten
De inloop van het Oktoberfest is 18:00 uur. Het feest eindigt om circa 00.00 uur. De entree voor het feest bedraagt €10,- p.p. Voor deze kosten ontvang je tevens twee consumptiebonnen om een heerlijke Dutise snack van te halen.

Hopelijk tot zaterdag 14 oktober! Dan maken we er met elkaar weer een geslaagde editie van!

Activiteitencommissie
Poster_Oktoberfest_23-24_v2.0.png