Achtergelaten fietsen en kleding op sportpark

27 september 2023 16:30

Al enkele maanden staan er twee fietsen ongeroerd op het sportpark. Bij deze willen we de rechtmatige eigenaar vragen zijn/haar fiets op te halen. U moet kunnen bewijzen dat de fiets van u is. Vergeet dus niet een passende fietssleutel mee te nemen. Staat de fiets er op vrijdag 6 oktober nog, dan laten wij de fiets verwijderen. Mocht je daarna alsnog de fiets willen ophalen, dan heb je pech. VV Oudehaske vergoedt de kosten niet.

Daarnaast is er ook nog gevonden kleding wat al langere tijd op de vereniging ligt. Mocht je kleding missen, vraag hier dan op de club even naar. Want ook hiervoor geldt dat we de kleding anders na vrijdag 6 oktober van het sportpark verwijderen en hier een goede bestemming voor zoeken.

Achtergelaten_fietsen_1.jpg Achtergelaten_fietsen_2.jpg