Programma jubileumfeest aankomend weekend

9 september 2023 10:30

Ons 60-jarig jubileum nadert met rasse schreden. Op zaterdag 16 december 2023 bestaat onze voetbalvereniging Oudehaske alweer 60 jaar. Zo’n mooi jubileum laten we het aankomende seizoen natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan en willen we samen waardig vieren. Hierbij nodigen wij u van harte uit voor het jubileumfeest op zaterdagavond 16 september op Sportpark Pieter Bultsma aan de Jousterweg 140a te Oudehaske.

Om het jubileumfeest met zoveel mogelijk (oud-)leden, ereleden, vrijwilligers, sponsoren en vrienden van vv Oudehaske te vieren willen wij u vragen om deze uitnodiging zo veel mogelijk te delen. Oud-leden kunnen zich ook melden via secretaris@vvoudehaske,nl, dan zorgen wij dat ze een uitnodiging ontvangen.

Twee dagen volop activiteiten
Naast een knallend jubileumfeest op zaterdagavond, organiseren we nog meer activiteiten:

Vrijdag

Spelletjes met basisschool onderbouw

Spelletjes met basisschool bovenbouw

vanaf 18:30

Jeugdvoetbalkamp1 voor JO7 t/m JO14 (o.a. goochelaar & spelen)

Zaterdag

Jeugdvoetbalkamp voor JO7 t/m JO14 (ontbijt & stormbaan)

Meerkamp1 Junioren & senioren

De derby Oudehaske H1 – DWP H1 (Bekerwedstrijd)

Jubileumfeest met DJ Abe

*Opgeven is verplicht. Zie website en/of team-appgroepen voor details en opgaveformulier

Toegang tot het terrein
De poort rechts van de kantine is tijdens deze dagen de ingang naar het feestterrein. We adviseren om zo mogelijk met de fiets naar het sportpark te komen. Plaats je fiets dan in de rekken en absoluut NIET voor het grote (ambulance)hek. Kom je met de auto, parkeer deze dan a.u.b. in de parkeervakken.

Graag willen wij dit 60 jarig jubileum met u vieren en kijken uit naar uw aanwezigheid. We hopen dat u er bij bent!

Tevens willen we jullie erop wijzen dat we nog altijd op zoek zijn naar vrijwilligers. Kijk voor meer informatie op het volgende nieuwsbericht en meld je snel aan!

Bestuur en Jubileumcommissie