Oudehaske introduceert nieuwe kledinglijn

3 mei 2018 19:15

Voetbalvereniging Oudehaske introduceert een nieuw kledinglijn. Het overschakelen is nodig, omdat de items in de vorige lijn van Jako niet meer leverbaar zijn. Vanwege uniformiteit en efficiëntie wordt er geen overstap gemaakt naar een ander merk, maar blijven we verbonden aan Jako. De nieuwe kledinglijn wordt: Competition 2.0.

Sponsoring
Sommige teams hebben gesponsorde kleding. De sponsor betaalt de gehele aanschaf prijs voor de kleding van het betreffende team. Gesponsorde kleding draagt een speler alleen op de dag en rondom het tijdstip van de wedstrijd. Er mag dus niet in getraind worden en is niet voor gebruik in vrije tijd. Meer info over sponsoring.

Kleding bestellen
Wil jij een trainingspak, een mooie sweater of misschien wel een echt Oudehaske trainingsshort? Via de webshop kun je de kleding bestellen.